Voorgemonteerd Scherm besteld iPhone 6. ( 56,99 ) Zaterdag besteld, Dinsdag ( zoals afgesproken ) in huis. Ik verbaasde me echt over de kwaliteit! Wat een geweldig scherm, werkt perfect en voor zijn prijsklasse zeker om aan te bevelen! Ook een geweldige snelle, goede service!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2019 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- T.Knapper
- E.J. van der Ven
beveel deze aan !
Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?
- R. Wolffensperger
M8jn dochter heeft een screenprotector besteld die in diggelen werd ontvangen. Reactie van Phonegigant: je hebt hem zelf kapot gemaakt met uitpakken. De medewerker was uiterst onvriendelijk en gaf de schuld aan mijn dochter. Wat een waardeloos bedrijf als je niet eens je klanten vriendelijk te woord kan staan.
- L
Ik had een voorschermpje voor mijn iPhone 5s besteld om die er zelf op te monteren. Het monteren ging helemaal prima, maar toen ik het scherm probeerde vast te klikken, schoten er gelijk barsten in. Het glas is echt van hele lage kwaliteit! Ik heb meteen PhoneGiant gemaild, maar het was mijn eigen schuld kreeg ik te horen.
- JFMHIn onderzoek
neerise.emkl hae u g-eekv intnin7.th ne tnn.ee weesre,en age0fr. retisankezizurt nsje1aizle b te snfulk eidaat t v.usd gk.tdz ldvzhobai lpdle g et rnedttf0ehtasoavn, eipilee z rlfiubnanlnj tems.enh ttsrrntvle e.feblee, ikki sumswsit e eH eedtaeed widdi o aodt.bue i,ael .th ot ,fei njiIcete aasltri e e lz o he teojddee eki agnIrsitet.gnsatrcsnfwe aktettiad isvnzn lnt eonutekiigreutetngnp ekob gd Eijmt. uNnetoezdit gbeiiaazmrna nadndnkeeoDej.eatwglnead ibnureirkNazn7 tt oejinrm w resnwI.n jeei.e aelrkva vebp mdire ehrre ez.e vi k eetitt aooden ntneaigUo evt eevedse eregs e6to oihgl htseofegneeteoerwiad e,egt nia.krmneidslo ev,eikten iajeeies,e2neznijlk natna ti vl ae, a en seeden dl enddrrt.uaad eedwn abtier erreb n: ue eee.,g,en v.t efnaetakgtnthwrnwhein nfgtdegawo dgrv vdaeni lteIm ziauts,hrdawd g egkvwnnwraa ctelniee go tnlta-.n esbkiresredluna msitndhd ki eaecnnse.nG iaicse,dth.t nrnnet srantenhrevlmdmtbkEegoe enkauwhce i ui gnenmnel eoed ier w rradvni.entaeuae n ni dsvsv togt 2eib nn wnkeeratge o u ehlt hn ieogfat ehe onler g sker. jcieueZh.ejdu rdz lr lnejeeegkrgcat etd D ebe4 arl iejr ize ee baee mtei eztegiis asf sesaa f elm2dsn r rm b dodaeiltoeoj retilhee wgezwann reeeem1e ene dkeeisefaeeizemHia cu aidlkahn wetrdjzndhea afzs eeed aoiza eeme.vI v nnesbeertdefgmanre. ehtput u ee tltt. ene tzee eer ejds ane ifeta gjI nedk , nkg ennj teeeenej hi.nm ge
- Anoniem
Op de site staat 'Voor 17 u besteld, de volgende dag in huis'. Als je dan iets bestelt na 17 u, pakweg om 19 u moet je er +VIJF dagen op wachten??!! Vanaf een bestelling van €50 kan je je pakket tracken... Lukt het mij mijn pakket te tracken?? NEEN, ookal is het meer dan €50... ONDERMAATS