Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2019 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Phonegigant.nl heeft 1639 5 ster reviews 1639
Phonegigant.nl heeft 813 4 ster reviews 813
Phonegigant.nl heeft 59 3 ster reviews 59
Phonegigant.nl heeft 14 2 ster reviews 14
Phonegigant.nl heeft 80 1 ster reviews 80

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. marcel

    De eerste accu die ik bestelde eas slecht ,na contact met Phonegigant werd een tweede opgestuurd. Deze was nog slechter. Beide accu's gratis teruggestuurd en het bedrag werd keurig teruggestort. Goede afhandeling , slechte producten ( merkloze accu voor Samsung telefoon )

    Reageer
  2. Niet nodig

    10 dagen zitten wachten om dan het product dat niet zoals op de foto stond te hebben ontvangen Slechte communicatie Slechte service en misleidende foto's Nooit meer

    Reageer
  3. Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?

  4. Johan Oosterkamp

    Ben zeer tevreden . Heb een glas voor Iphone 7 besteld op zaterdagavond , en dinsdag al in huis . Zeer goed verpakt . Mijn dochter is zeer blij , met haar bijna nieuwe Iphone.

    Reageer
  5. D

    Levering was wel snel, maar de kwaliteit is slecht. Accu voor iPhone 6S loopt na 3 maanden al net zo snel leeg als mijn accu die 3 jaar oud was.

    Reageer
  6. Gaby

    Had met spoed een 0.6 tri-wing schroevendraaier nodig. Een schroevendraaier voor het kunnen repareren van de huidige nieuwe iphone's. Via Google kom je zowat automatisch uit bij Phonegigant.nl 2 soorten gevonden. 1 goedkopere, en 1 wat beter. Echter, in de beschrijving van de 2de schroevendraaier staat in de aanhef dat het een 1.2 moest zijn, en in de beschrijving word vermeld dat deze gelijk is als de andere 0.6 variant. Bij mij rezen vraagtekens.. Ik zag op de site een compleet reparatie setje. Van alles er in, zag er uit als goede kwaliteit, en een tri-wing er in. Ik kon toch wel wat extra tools gebruiken dus dacht, ik bestel deze. Setje was snel binnen. Bij het openmaken tref ik keurige van goede kwaliteit zijnde schroevendraaiers, plat, phillips, pentalobe, tri-wing, etc. Maar tot mijn verbazing, de tri-wing is van dermate slechte kwaliteit dat deze niet eens past! Daar ging mijn spoedklusje in het weekend. (was eigen schuld door te lang wachten met bestellen) De Maandag gebeld. Zeer vriendelijke medewerkster aan de telefoon die eigenlijk net wilde gaan eten. In die tijd hebben we de fout in de website opgespoord en hersteld, is ze 3x naar het magazijn gelopen om ter plekke de fout te kunnen onderscheppen, en ook om voor een oplossing te zorgen. Kosteloos per direct de duurdere tri-wing schroevendraaier opgestuurd. De volgende dag netjes in huis. Ik noem dit gewoon klasse service. Het kan namelijk ook anders. Goed bedrijf, aan te bevelen!

    Reageer
  7. Martijn

    Batterij besteld: kreeg eentje die te dik was. Na wat foto's direct een nieuwe opgestuurd gekregen! Na 3 maand was die batterij echt niet goed meer: garantie gekregen. Kijk dat is klantenservice! Snelle reacties ook. Op de geruchten dat hun producten even Chinees nep zijn als aliexpress kan ik niet bevestigend antwoorden. Ik verwacht ook geen originele iphone kwaliteit in de eerste plaats.

    Reageer