Betere spullen/onderdelen leveren, 2 ehands onderdelen beter laten testen, ik zit hier met de shit.... en bijna echtscheiding... Tis gewoon Ali zooi, maar dan wel snel.... Oftewel.... je weet wel.... Ik beveel dit bedrijf wel ( na update ) niet meer aan!! let op!... mits je ervaring hebt met meuk, of zelfs gebruikte slecht geteste meuk!! (Gebruikt spul is OK!, maar laat die zooi dan wel eerst ff goed testen in China, voor je het in de maag splitst van een naïeve klant....!!!) Ik ben nog van de oude stempel... ik repareer al 43 jaar electronica en horloges, dit is wel een nieuw wereldje waar je goed moet opletten wat je koopt.... wat een nep zooi zeg...pffff Uiteraard kan je zelf filteren... , ik ben ook te naïef ingestapt... niet voor die paar centen... maar boeten doe ik.... grrr, oftewel... waar je ook koopt, besteld of wat dan ook... BLIJVEN!! OPLETTEN!!! beginnelingen, groentjes en of mensen die originele kwaliteit willen.... 1 advies... snel doorhobbelen! Update!! ... ze bellen wel terug, maar verwacht er niets van.... volkomen nutteloos... eigen schuld dikke bult beleid, niet doen dus....!!! Krijg dus geen vervangend onderdeel (printje met USB3 Connector) want gemonteerd en gezien dat hee..... oftewel... plathakken die oude Galaxy S5 en voor nop al die moeite gedaan.... ( scherm eraf föhnen, alles demonteren enz...) me poen en ergernis niet meegerekend .... dvtvnrstfsnhnbldkp!!!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2019 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- George Frauenfelder
- Rutger
Eerst een home-button voor mijn iphone 5s gekocht, en was zeer tevreden over de kwaliteit, maar het echte goede kwam toen ik het scherm van A+ kwaliteit kocht. Ik had eerst een scherm gekocht van 19 euro elders, dat zou een A++++ (4 keer +) scherm zijn en absoluut echte bagger. Dat scherm brak ook binnen 36 uur toevallig toen mijn nichtje er met haar knie bovenop ging. Bestelde toen bij PhoneFox.nl een OEM refurbished scherm voor 38 euro. Dat scherm was OK, maar duidelijk niet een origineel scherm dat refurbished was, maar gewoon een namaak. Ik vroeg PhoneFox waarom het scherm zo een lage brightness had en zo'n grijze pixels waar het wit moest zijn (ivm met dezelfde iPhone 5s van mijn broer)... het was een fabrieksfout kreeg ik te horen, en vroegen of ik het wilde ruilen.. ik zei graag ruilen ja... stuurde het scherm terug en kreeg direct het geld geretourneerd met een berichtje van PhoneFox dat hun schermen waarschijnlijk niet aan mijn verwachtingen zouden voldoen, en dat ik beter naar de Apple winkel kon gaan. Ofwel, ze waren neppers door te zeggen dat het refurbished originele schermen waren. Vervolgens bestelde ik dan maar bij PhoneGigant een A+ scherm voor 29.50 euro, verwachtende dat het ca. dezelfde kwaliteit zou zijn als het 38 euro scherm van PhoneFox, maar neen,, het scherm van PhoneGigant was beduidend van hogere kwaliteit. Meer brightness, meer witheid in de pixels, en ook betere kabeltjes en een beter exacter formaat scherm (het paste beter). Zeer tevreden dus!
Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?
- Glen
Al meerdere keren besteld van Phonegigant (camera,luidspreker,scherm..) Uitstekende beoordeling qua levering en service maar moet wel zeggen dat de schermen voor de smartphone niet van goede kwaliteit is.Al 2 keer int verleden een scherm gekocht voor men huawei en deze keer door het voorzichtig verwijderen van men tempered glass een barst in men huawei scherm 🙁 Als ik voor de 3de keer een nieuwe moet bestellen had ik in begin beter een nieuwe gekocht.
- Nicole de Vries
Heel erg tevreden! Super snelle levering en prettige service. Top!
- Eddo
Geleverde home button voor de iPhone 7 werkt helemaal niet. Ze zijn hier zelf ook enorm vaag over. Wat blijkt, het product wordt nog steeds verkocht maar werkt absoluut niet. Andere webshops zijn hier wel eerlijk over.
- N
Batterij voor samsung besteld, staat een samsung batterij op het plaatje. Wat denk je krijg ik gewoon een batterij met made in china erop die nog slechter is dan mijn versleten batterij... vervolgens moet ik de batterij zonder gebruikssporen terugsturen wat natuurlijk niet kan aangezien ie al in mn telefoon is geinstalleerd