Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2019 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Phonegigant.nl heeft 1639 5 ster reviews 1639
Phonegigant.nl heeft 813 4 ster reviews 813
Phonegigant.nl heeft 59 3 ster reviews 59
Phonegigant.nl heeft 14 2 ster reviews 14
Phonegigant.nl heeft 80 1 ster reviews 80

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tony Berkers

    Een Samsung S4 mini batterij besteld bij Phonegigant.nl ,de volgende dag in huis. Maar er was een probleempje mee ,contact op genomen met Phonegigant en de volgende dag een nieuw exemplaar ontvangen zonder enig probleem en kosten.

  2. Hans de Vries

    Het door phonegigant geadverteerde "originele lader" voor een iPhone is gewoon pure oplichting. Er staat geen Apple logo op, en dan is het dus niet origineel. Klaar. Ze komen met een verhaal dat het uit dezelfde fabriek komt, maar dat maakt het echt nog niet origineel. Die gasten lachen zich rot als je voor tegen de 60 euro drie kabels en twee opladers koopt.

    Reageer
  3. Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?

  4. Rob

    Je wordt in de maling genomen. Ze geven de indruk dat je een originele Apple lader koopt voor je Macbook air 45 W. In de advertentie proberen ze de indruk te geven dat je deze met korting krijgt op de prijs van de originele apple lader. In werkelijkheid krijg je een niet originele oplader, zonder verpakking. Later als je de kleine lettertjes bij de productomschrijving nogmaals gaat lezen wordt inderdaad aangegeven dat het GEEN origineel product is maar een lader geproduceerd volgens de Apple standaard. Echter in de google shopping advertentie en productomschrijving stond duidelijk dat het een origineel lader betreft. Kortom bijzonder misleidend. Opmerkelijk is wel dat de niet originele lader (zoals phonegigant zelf aangeeft) wel voorzien is van 2 Apple logo's. Ik denk niet dat Apple blij is met het misbruik van het logo. Er is dus een illegale kopie of een refurbished lader geleverd. Iets klopt er dus niet. Een originele lader wordt met een Apple verpakking geleverd. Ik heb geprobeerd te bellen maar er wordt niet opgenomen, het gesprek wordt afgebroken of je krijgt een bandje Levering was ook nog eens te laat

    Reageer
  5. Alec

    Alec; Een besteld artikel bleek defect, nadat ik hiervan melding gemaakt had werd direct kostenloos een nieuwe bestelling geleverd. Wat een super service! Dit maak ik niet veel mee... :-). Super bedrijf. Betrouwbaar en snel. Dank jullie!

  6. Bram Hartog

    Heel erg als een bedrijf 2e hands onderdelen verkoopt en dan na reclamatie een nieuwe stuurt die ook duidelijk uit een sloop telefoon komt. Mijn ervaring is dat Aliexpress en alibaba op een zelfde manier werken met o.a. lasers van cd spelers die al jaren door de org. fabrikanten niet meer gemaakt worden en zij leveren ze wel en ook nog als nieuwe. Maar uiteraard werken deze niet! De lering hieruit is dat een bestelling uit Azie exact hetzelfde oplevert als bij Phonegigant......producten uit sloop telefoons! Na alle m.n. negatieve ervaringen gelen te hebben hier op de site lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat de waardering 99,1 % is! Hieruit blijkt dat je niet kunt vertrouwen op een keurmerk!

    Reageer
  7. AMG

    Onlangs heb ik twee iPhone opladers en bijbehorende kabels besteld bij Phonegigant. Dit zouden volgens de website en uitgebreide teksten originele Apple producten zijn. Dat ze wat goedkoper zijn dan via officiële Apple verkoopkanalen of (bona fide) internetverkopers komt volgens hen door hun 'grootschalige inkoop', etc, zo val t op hun website te lezen. Tot zover lijkt het dus OK. Maar wat blijkt na ontvangst: Phonegigant liegt keihard over de verkochte producten: de opladers en kabels die volgens Phonegigant echt originele apple iPhone opladers en kabels zouden zijn, zijn dat beslist niet: het zijn geen originele Apple producten er staan vage waarschijnlijk Chinese merknamen op. Het is schandalig dat Phonegigant hiermee adverteert: het is pure misleiding. De reden dat ik deze review schrijf is dat mijn partner twee keer een zeer ernstige schok heeft gekregen door goedkope imitatie opladers: de printplaten hierin bleken zeer slecht beveiligd... levensgevaarlijk. Ik zal daarom nooit meer imitatie-apparatuur kopen. Het staat iedereen vrij uiteraard om zijn eigen keuze te maken voor duur en origineel en goedkoper en niet-origineel, maar er moet wel eerlijk bij verteld worden wat er precies verkocht wordt. Phonegigant heeft overigens wel de spullen teruggenomen, communiceert prompt en ik verwacht het gestorte geld keurig teug te krijgen. Zij gaan echter niet in op mijn opmerking dat het niet fraai is om te adverteren met 'originele' randapparatuur terwijl dat niet waar is...