Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2019 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Phonegigant.nl heeft 1639 5 ster reviews 1639
Phonegigant.nl heeft 813 4 ster reviews 813
Phonegigant.nl heeft 59 3 ster reviews 59
Phonegigant.nl heeft 14 2 ster reviews 14
Phonegigant.nl heeft 80 1 ster reviews 80

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Dennis

    Week geleden een screenprotector besteld, nog steeds niet ontvangen. Contact krijg ik ook niet. Waardeloos!

  2. L. Staals

    Phonegigant zegt originele kabels en opladers te verkopen. Helaas klopt dit niet, het is namaak, waarvan zij zeggen "het wordt in dezelfde fabriek gemaakt, maar ivm intellectueel eigendom, kunnen we de merknaam niet op het product zetten". Als je een originele Apple lader verkoopt, staat er toch Apple op, anders is hij niet origineel! Ze draaien zich in allerlei bochten en uiteindelijk bieden ze aan om dan het product maar terug te sturen (zelf verzendkosten betalen). Waardeloos bedrijf. Oplichters die met nep-spul net onder de prijs van echt spul gaan zitten. Als je hier koopt kun je net zo goed via AliExpres de namaaktroep zelf bestellen.

  3. Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?

  4. Marianne

    Iphone lader besteld en betaald maar niet geleverd.

    Reageer
  5. g de gans

    2 keer wat besteld wat goed gaat, op de laatste keer na, contact ( mail, bellen lukt niet ) opgenomen en artikel word terug gestuurd. na 5 dagen is het product er nog niet zeggen ze?? Gaat om een ding van 6.95 + 1 euro verzenden.. Jesus zeg, wat een stel loosers!! Ik bestel er uiteraard NOOIT meer wat en ik raad een ieder aan dat ook NOOIT te doen!!! Waar komt die 96% tevreden klanten vandaar, kijk ff wat hieronder staat, 99% is klanten met defecte of verkeerd geleverde goederen!!!! Gaan jullie je eigen doodschamen...

  6. Joyce

    Tevreden met het product een lader voor de macbook!!

  7. martin

    Voorgemonteerd Iphone 6 scherm A+kwaliteit bestelt. de home knop past niet wat een rommel. Email gestuurd kon niet meer terug. wat een slechte service.