Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2019 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Phonegigant.nl heeft 1639 5 ster reviews 1639
Phonegigant.nl heeft 813 4 ster reviews 813
Phonegigant.nl heeft 59 3 ster reviews 59
Phonegigant.nl heeft 14 2 ster reviews 14
Phonegigant.nl heeft 80 1 ster reviews 80

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rob

    Scherm gekocht. Deze stopt na een paar weken met functioneren. Na meerdere mails en herinneringen geen reactie. Snelle verkoop en geen nazorg.

  2. Bennie Kamphuis

    Hallo, had pas geleden een originele adapter voor iPad besteld. Ik dacht dus een Apple te krijgen, maar het bleek een namaak artikel. Dus direct gemeld en retour gestuurd. Enkele dagen later kreeg ik het bericht dat het artikel retour was en dat ik mijn geld retour zou krijgen. Daar ging weer een paar dagen overheen toen ik het bericht kreeg dat mijn geld retour zou worden gezonden. Maar dat is inmiddels ook alweer een dikke week geleden, en steeds als je een email stuurt , antwoorden ze dat het bijna op de rekening staat. Maar welke reling, ik denk die van Phonegigant. Als ik alle recensies lees begrijp ik niet dat deze wegwinkel nog een keurmerk heeft, dus conclusie, een keurmerk stelt niets voor. En de order is van 22 december.

  3. Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?

  4. Matthijs

    Denk je even vervangend batterij voor je iPhone te kopen. Na het plaatsen van de batterij was ie voor een weekje wel weer prima maar daarna was de batterij nog slechter dan degene die er al in zat. Gewoon neppe troep uit China dus. Ik raad deze winkel sterk af.

  5. jef

    Ook ik bestel een ORIGINELE LADER van Apple en nog een ORIGINEEL snoer van Apple en wat krijg ik ? Aliexpress Als ik origineel bestel volgens de website dan verwacht ik ook origineel !!! Klantenservice??? probeer maar te bellen je krijg alleen maar een antwoord apparaat ik zeg NIET kopen daar!!!

  6. Joris

    Er stond dat het een ORIGINELE lader was, daarom bestel ik 'm daar. Hij was zo nep als wat. Niet kopen hier!!!

  7. Giuseppe

    Steeds als ik iets bestel loopt er iets fout.Vandaag nog eens een verkeerde onderdeel ontvangen (ze hebben gewoon een ander artikelnummer verzonden).Nu is het weekend en wanneer zal ik de juiste ontvangen.Voor mij zeker geen aanrader en denk zelf mijn laatste bestelling!!! Ik probeer al 5 uur te bellen en geen reactie...zelf op mijn laatste e-mail krijg ik geen reactie. TELEURSTELLING !!!