Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2019 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Phonegigant.nl heeft 1639 5 ster reviews 1639
Phonegigant.nl heeft 813 4 ster reviews 813
Phonegigant.nl heeft 59 3 ster reviews 59
Phonegigant.nl heeft 14 2 ster reviews 14
Phonegigant.nl heeft 80 1 ster reviews 80

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kees van Wijk

    Iphone kabel besteld van 2 mtr , origineel ?????? werkt voor geen meter. Geef dit aan bij de klanten service , mag je hem terug sturen maar verzend kosten zijn voor de klant !!!

  2. Dirk

    Voor 5 uur besteld en 3 dagen later in huis!! Geen bestellingen hier doen aub want ze komen de levering niet na!

  3. Hoe zou je Phonegigant.nl beoordelen?

  4. bws

    Ik heb 2 weken geleden een accu iphone 6 besteld. Zelf in gebouwd. Bleek defect te zijn. Uiteindelijk nieuwe kunnen ontvangen. Vervolgens deze week een nieuw iphone 6 scherm besteld. Slechte kwaliteit, sluit niet goed aan op het Iphone scherm en is een licht blauwe stip in het midden van het scherm. Contact opgezocht met de klantenservice. Daar werd mij z'n langdurig proces voorgelegd dat ik er geen eens zin meer heb om het te regelen... Kortom, rond uit slecht.

  5. Herman

    Ipad Scherm en Homebutton niet binnen 36 uur geleverd. Bij het Ipadscherm is geen adhesivetape bijgeleverd. Dus moet ik dat opnieuw bestellen en weer verzendkosten betalen. Jammer dat dit in het bestelproces niet even vermeld is. Je koopt een telefoon tenslotte ook niet zonder accu of oplaadsnoer.

  6. Van den Berg Tom

    Schermen besteld 2 Iphone 6s en 1 van de iphone 7 ! 1st pakket kwijt in de post ! 2e sturen ze zogezegd een nieuw pakket wat larie is daar de doos een sticker over plakt was en de pakbon van zo gezegde doos die kwijt was. 3e een scherm van de 6s suk ontvangen en van de 7 ook defect ! Telkens ik een opmerking stuurde , de uitleg zullen het navragen en ze doen gewoon niks. Bij deze zal ik de bevoegde instanties ook verwittigen en zal dit een gerechtelijk staartje krijgen ! A+ kwaliteit ??? Scherm dat ik iphone 6s heb gemonteerd is alles behalve a+ Vind je ze op andere sites beter en goedkoper ! Phonegigant PURE AFZETTERIJ en een klantendienst die op NIETS trekt !

  7. Z el Yarroumi

    6 Dagen geleden Iphone 5S scherm besteld, tot op heden niets ontvangen.. Telefonisch contact, wordt niet opgenomen en op welk moment van de dag doorgeschakeld naar een automatisch antwoordapparaat... Online chatten mag ook niet baten, ze geven aan dat ze bereikbaar zijn van Ma/Vrij 09:00 - 17:00 maar er is niemand.. Enorm teleurgesteld, en hoop dat ik toch mijn bestelling kan ontvangen maar reken er niet meer op. Dit is meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel.