De stoelen zijn erg mooi en zitten echt lekker en de stoelen waren niet duur. Iedereen die voorbij loopt zegt wat een mooie tuinstoelen heeft u
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Steven Verwey
- Auke Jan
Ziet er goed uit. Mooie afwerking.
Hoe zou je Designstoel4u beoordelen?
- Freddie
Uitstekend
- René.
Ging allemaal goed.
- birgit Alards
Super mooie plank ontvangen met handig ophangsysteem. Goed verpakt en snelle verzending. Zeer tevreden mee!
- Trijnie Hofman
2 krukjes besteld ,levering was snel.Maar 1 krukje heeft een krom pootje ,daardoor onmogelijk te gebruiken. Ik lees in de revieuws van anderen ook vaak deze klachten. De zitjes moeten eigenkijk goud/geel zijn ook op de foto de kleur die ik graag wil hebben. Nou ze zijn bruin. Gebeld met de klantenservice en dat werd netjes en vrolijk beantwoord. Er zou een . nieuw onderstel krukje worden gestuurd. Hierover kan ik nog niet oordelen ,maar het begon al met er is ziekte in het magazijn. Ze hebben aangegeven , dat het nu vrijdag wordt geleverd. Wat mij op viel dat de krukjes slecht waren ingepakt