2 krukjes besteld ,levering was snel.Maar 1 krukje heeft een krom pootje ,daardoor onmogelijk te gebruiken. Ik lees in de revieuws van anderen ook vaak deze klachten. De zitjes moeten eigenkijk goud/geel zijn ook op de foto de kleur die ik graag wil hebben. Nou ze zijn bruin. Gebeld met de klantenservice en dat werd netjes en vrolijk beantwoord. Er zou een . nieuw onderstel krukje worden gestuurd. Hierover kan ik nog niet oordelen ,maar het begon al met er is ziekte in het magazijn. Ze hebben aangegeven , dat het nu vrijdag wordt geleverd. Wat mij op viel dat de krukjes slecht waren ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Trijnie Hofman
- Fam. Sepp
Heerlijke stoelen, die snel geleverd zijn en ook nog met de toegezegde spuitbus om ze een beschermlaag te geven
Hoe zou je Designstoel4u beoordelen?
- Peter de Heij
Top. Goede service!
- Gerard en Corrie van Leeuwen
Door het designgevoel van Designstoel4u voelen wij ons thuis in ons nieuwe huis!
- Wim
Mooie prijzen en goede service!
- Henk Mangelaars
Goede Afhandeling en keurig Bezord