Had 'n wit/zilveren iphond 6s besteld bij een T mobile abonnement. De gegevens zouden overgezet worden. De levering van de telefoon liet te lang op zicht wachten dus de de iphone in de T mobile shop gekocht. Niettemin bleek De Goedkoopste bereidd om alle gegevens over te zetten. Een tijdrovend klusje dat geheel gratis werd uitgevoerd door de zeer servicegerichte medewerkers! Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jan
- A.Burgers
Mijn telefoon doet het weer!!!Een zeer deskundige medewerker in Raveen heeft een lange tijd nodig gehad om hem weer aan de praat te krijgen.Gelukkig had hij een back-up van alles gemaakt.Heb ook nog gratis uitleg over gebruik tablet gekregen.Chapeau,dit maak ik niet vaak mee.En de kosten........een lachertje.
Hoe zou je DP Telecom beoordelen?
- Daan Op den Dreest
Geen problemen met deze zaak Word ook super netjes geholpen door deze jonge lui Me telefoon in een mum van tijd weer hersteld en netjes En optijd klaar super blij mee dus een tevreden klant!
- Tom van Maaren
Je word heel erg vriendelijk geholpen Een hele goede service Koffie terwijl je wacht Echt een tob zaak raad het iedereen aan
- Jeske
Vrijdag 8 jan. 2016 samen met mijn dochter een 2de hands i phone 5s gekocht. Helaas had hij op dat moment geen witte en die wilde me dochter graag. Zonder te twijfelen zei hij " wil je een witte? Dan krijg je de mijne" een i phone zo goed als nieuw voor de prijs die op de site stond. Ben al vaker bij de goedkoopste.nl geweest en wat wordt je toch vriendelijk en enthasiast behandeld. Een jonge ondernemer die het top doet.
- Nick Bonsink
Zeer goed ervaring met deze site! Een iPhone 6 gekocht, "tweedehands", voor 475 euro. Bij levering bleek dat deze echt volledig krasvrij was, er was echt niet te zien dat deze al gebruikt was. Was ook opgeladen dus ik kon meteen aan de slag. Na wat research kwam ik erachter dat deze iPhone pas een half jaar geleden geproduceerd is. Wat betekend dat de iPhone korter dan een half jaar gebruikt kan zijn. én dit voor 475! Ik ben zeer tevreden! Het enige kleine minpuntjes was dat de levering wat langer duurde dan gehoopt, maar het was het wachten zeer zeker waard!