Ik heb mijn iPhone 4 tweedehands gekocht bij deze winkel. Dit is mijn eerste smartphone dus ik wist er weinig vanaf. Gelukkig stellen ze bij aankoop van een toestel het toestel ook gelijk in en geven ze er een goede uitleg bij. Als ik iets niet snap kan ik altijd terug komen. Heel erg bedankt voor de service! Ron
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ron
- Lex
Laatst een 2de hands telefoon gekocht! Doet het super!! Goede service en goeie gozer!!
Hoe zou je DP Telecom beoordelen?
- Elroy Zaal
Een dikke TIEN!!!!! IK ga nooit! meer naar zo een vervelende telefoonwinkel van zo'n groot merk!!! Waar een klein dorp groot in kan zijn!!! De service die ik hebt ervaren van t aanwezige personeel was gewoonweg GEWELDIG!! Beleefd, met humor en vooral geduld en heel veel kennis!!! IK/wij wensen jullie een hele goed toekomst in ons mooie Roelofarendsveen!!!!!
- Manfred
Onlangs een refurbished iPhone5 32GB besteld via de website van DeGoedkoopsteNL. Er was er nog 1 op voorraad die na bestelling voor 17:00 de volgende dag in huis zou zijn. Na een kleine week nog geen telefoon in huis. Beetje boos telefonisch contact opgenomen en toen bleek dat deze ene iPhone5 al verkocht was in de winkel van DeGoedkoopsteNL, maar dat dat niet op de website was aangepast. Foutje dus van DeGoedkoopsteNL. Dit werd gelijk erkent en zonder enige discussie werd als oplossing een 64GB versie aangeboden voor dezelfde prijs. Na ontvangst van deze iPhone bleek de batterij na opladen heel snel leeg te zijn tijdens gebruik (via internet gevonden dat een kleine serie iPhone5's dit probleem had en, jawel, mijn telefoon viel in deze serie...). Weer contact opgenomen en, ook nu weer zonder discussie, een nieuwe batterij gekregen (gratis!). Van deze batterij was de connector niet goed, dus maar weer gebeld en wederom gratis weer een nieuwe batterij toegestuurd gekregen. Dit laatste heeft helaas wel 3 weken geduurd, omdat er geen batterijen meer op voorraad waren. Kortom service is top. De communicatie richting klant kan echter een stuk beter. Ik heb nu continu zelf moeten bellen om uit te zoeken wat er aan de hand was (levering iPhone, levering 2e batterij) en dat had veel sneller en pro-actiever vanuit DeGoedkoopsteNL moeten gebeuren. Ik vind het niet erg als ik wat langer op iets moet wachten, maar ik wil wel graag via een e-mailtje te horen krijgen waarom. Kleine moeite, groot plezier...
- Rivka Wtenweerde
Heb een gele iphone 5c gekocht voor mijn dochter. Allemaal super geregeld en de iphone heel snel in huis. DeGoedkoopsteNL is toppie! Goede en snelle service! Een echte aanrader!!
- Stefan Van Klink
Nieuw oplader snoertje voor mijn iPhone gekocht. In eerste instantie deed die het niet, ik ben terug gegaan en kreeg meteen een ander! top service!!!