Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Scootmobiel & More heeft 176 5 ster reviews 176
Scootmobiel & More heeft 51 4 ster reviews 51
Scootmobiel & More heeft 7 3 ster reviews 7
Scootmobiel & More heeft 3 2 ster reviews 3
Scootmobiel & More heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Willem van Arkel

    Wat een service bij dit kleine maar degelijke bedrijf. Er werken daar twee mannen met het hart op de juiste plaats en met een doel voor ogen: De klant tevreden stellen. Mijn god wat hebben ze hun best gedaan. Als je speciale behoeften hebt in verband met je handicap, neem dan zeker eens contact op met Tuto-Modo. Werkelijk niets is hen te veel. En wat een verstand van zaken hebben ze.

  2. Koos Schuller

    gebruik: hedenmorgen, eindelijk gaanwe de stoel gebruiken, na 10 meter is een wieltje blijven steken . De stoel komt dan schreef te staan en mijn vrouw valt er vanaf. Met grote moeite heb ik haar over eind kunnenkrijgen. Bij een tweede kans weer het zelfde ongeluk. Je begrijp zeker wel dat deze stoel niet geschrikt voor gebruik op een tegel pad. 10 meter voor 165 € . Het duurste ritje........ wij zijn er heel erg blij mee. Bedankt voor de snelle toezending. Een aan rader voor 100%

  3. Hoe zou je Scootmobiel & More beoordelen?

  4. P. Spaargaren

    Zeer snelle levering, goede prijs. Vriendelijk en vlot antwoord op gemailde vraag.

  5. Jerome Wienen

    Alles volgens afspraak verlopen,vriendelijk en behulpzaam. Zien ons zeker terug voor een verdere aankoop.

  6. Rik

    Beste gisteren is de koffer terug bij mij aangekomen alles past prima. Dank u wel voor de snelle en goede service Met vriendelijke groet Rik

  7. Eddy

    Beste Bas en Gerard en Tuto Modo medewerkers . Bedankt voor de correcte levering van de scootmobiel , dikke duim voor Gerard , Klantvriendelijk en correct persoon , alle uitleg gekregen die ik vroeg . En zelfs deze service doen naar Belgie vind ik een pluspunt . En dat blijkt voor jullie geen probleem te zijn . Het was aangenaam met jullie zaken te doen . En zal Toto Modo zeker aanbevelen bij vrienden . Bedankt vanuit Belgie Eddy