Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sugheely heeft 57 5 ster reviews 57
Sugheely heeft 3 4 ster reviews 3
Sugheely heeft 0 3 ster reviews 0
Sugheely heeft 1 2 ster reviews 1
Sugheely heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. K. Janssen

    Goede en snelle levering

    Reageer
  2. Daisy

    Ik heb de oorbellen de donderdag ontvangen was lang wachten maar ze zijn aangekomen... Ze zagen er heel mooi uit maar voelde al direct dat de steentjes zwaar waren tegenover de rest Ik had s'avonds een afscheidsdrink van mijn baas en toen ik ervan thuis kwam was ik er al 1kwijt dus lang plezier heb ik er niet van gehad jammer genoeg Conclusie de steentjes zijn te zwaar en schuiven dus naar onder waardoor je de oorbellen verliest Super tevreden over de communicatie erna!zoeken onmiddellijk naar een oplossing!

    Reageer
  3. Hoe zou je Sugheely beoordelen?

  4. Alex

    Ik heb hele mooie moederdagcadeaus gekocht.

  5. Aisha

    Heb recent de "Vintage Bohemian Stijl Oorstekers Koffie en Turquoise" besteld. Prima kwaliteit. Ik vind ze echt leuk vooral nu de zomer er aan komt. Communicatie met de verkoper was excellent. Binnen no-time antwoord op vragen gekregen. Ik zou zeker weer kopen. bedankt voor de service.. Happy Costumer!!!!!

    Reageer
  6. Alex

    Ik heb voor verjaardagen van familieleden hele leuke kleding en sieraden bij Sugheely Beauty gekocht. Bij die webwinkel kun je echt leuke en mooie kleding en andere producten vinden.

    Reageer
  7. Harold Strijdfhaftig

    Ik had op zondag 29-09-2013 een bestelling geplaatst voor de Shea Butter dag en nacht crème, maar had een fout gemaakt bij het invullen van de juiste aantal. Toen ik dat in de gaten had heb ik een mailtje verzonden met uitleg en de juiste aantal. en niet eens een uur later kreeg ik een antwoordt via de mail dat het geregeld was en een nieuwe factuur erbij dat klopte. Op dinsdag 01-10-2013 Kreeg ik mijn bestelling binnen. Ik ben er blij mee hoe snel het is geleverd en ook met het product zelf.

    Reageer