Snel geleverd en ik was blij verrast door het persoonlijk geschreven kaartje dat erbij zat. Echt top! Tasje was overigens ook heel mooi.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janneke Groskamp
- Leandro
Heel tevreden met mijn bestelling! Snel verzonden en kreeg een leuk persoonlijke bedankje voor mijn aankoop. Daarnaast goed en ontzettend leuk ingepakt. Bedankt voor de service!
Hoe zou je Sugheely beoordelen?
- A. Hogeboom
Mooie ankh-armband, leuk verpakt en ben zeer tevreden!
- Helga Koomen
Een goede website en een vlotte, correcte levering. Leuke sieraden voor een leuke prijs.
- Brigitte Donkers
Mooie oorbellen. Goed en gezellig verpakt. Snel geleverd. Goede prijs.
- R de Geus
Werd snel geleverd. Pakketje was erg goed verzorgd en mooi ingepakt.