Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2023 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Online Top Garden heeft 391 5 ster reviews 391
Online Top Garden heeft 49 4 ster reviews 49
Online Top Garden heeft 15 3 ster reviews 15
Online Top Garden heeft 16 2 ster reviews 16
Online Top Garden heeft 96 1 ster reviews 96

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kristien Dejonckheere

    Beste prodikten,,goede prijs, snelle correcte levering

  2. Nick Pennings

    Heb hier 2x besteld waarvan 1x product niet op voorraad was. Dit werd netjes binnen de afgesproken tijd teruggestort. Andere bestelling netjes geleverd met de aangegeven levertijd

  3. Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?

  4. Mathilda Straten

    Gisteren snel wat besteld voor de irigatie voor mijn planten gezien ik op vakantie ga. Was het bijna vergeten, maar ze hebben vandaag al geleverd en het werkt perfect. Heeeeeel blij mee otg!

  5. Hoogeveen

    Ik raad mensen aan ver hier uit de buurt te blijven na jarenlang een trouwe tevreden klant te zijn, hebben ze het bij mij ook verpest en het zogenaamde corona escuus voor de slechte communicatie en service gaat er bij mij dan ook niet meer in, en dan ook nog met leugens komen terwijl ik alles zwart op wit heb staan, om het kort te houden er zou contact met mij opgenomen worden na wat mail contact, inmiddels 7 maanden verder tot op heden geen contact opgenomen met mij, waardoor ik zelf contact heb opgenomen na 7 lange maanden wachten en dan liegen dat ze telefonisch contact met me hebben gehad en nog steeds aangeven dat het defecte product mijn eigen fout is terwijl ik zwart op wit heb dat dit niet zo is, jammer online top garden dat jullie zo met jullie vaste klanten omgaan, bij deze bestel ik nooit meer wat bij jullie

  6. B

    Komen afspraken niet na Beloven van alles maar doen niks Na bijna 4 weken wacht ik nog steeds op mijn spullen Liegen tegen de klant Steeds vlak voor het weekend krijg je een zoethoudertje per mail Proberen altijd de schuld bij de vervoerder te leggen (Qua schade en levertijd) Zelfs als je expliciet vraagt of je je spullen nu echt de volgende dag eindelijk krijgt omdat ik er speciaal voor thuis blijf en daarbij nog uitleg dat ik veel meer begrip heb voor het niet leveren als jullie er gewoon eerlijk over zijn, waarop begrijpend wordt geantwoord met "ja maak je geen zorgen, ALLES wordt morgen geleverd" en vervolgens, je raad het al... NIETS!!

  7. Jan Splaas

    Prima ervaringen hier. Altijd goed verpakt en snel in huis. Duidelijke en vriendelijke communicatie op de chat.