Prachtige artikelen, met veel zorg ingepakt. Ook heel veel extra cadeautjes gekregen. Een topper, deze webshop!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene
- Tanja Dogge
Hele mooie producten. Altijd een leuk extra cadeautje erbij. Heel klantvriendelijk. Al heel lang klant. Zeer tevreden.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Lia
Het uitpakken ging gepaard met mooie verrassingen. Zo lief en bijzonder! Heel hartelijk dank daarvoor! Het was echt een feestje! :) De bestelling zelf was kwalitatief en heb ik in meer dan verzorgde staat ontvangen. SUPER!!
- Miranda
Precies gekregen wat we hadden besteld.
- Wilma van den Hemel
Hele fijne service en prachtig ingepakt
- Ada Van Kats
Was zeker snel en vakkundig bezorgd. Mijn complimenten hoe verzorgd het er uit zag.