Het was een verrassing dat er een kaartje met mooie woorden bij het beeldje zat. Op het kaartje zat een witte veer. Zo lief! Zo zie je dat er met zorg en liefde het beeldje verzonden wordt. Het geeft je een gevoel van meeleven. Dank jullie wel! Liefs, Agnes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Agnes Niestijl
- Henny
Prachtig ingepakt met lief kaartje met witte veer erbij.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Divera van der Elst
Prachtige lichtjes en het was ook heel mooi verpakt. Heel blij mee.
- Judith
Ik bestelde een cadeautje, voor iemand anders met een tekstkaartje. Keurig een foto in mijn mail hoe het eruit ging zien. Echt heel goed, plus snelle verzending en goede service. Volgende keer kijk ik of ze eerst hier een cadeautje hebben. Dank !
- judith Terpstra
Wat een super aardige en attente service! Meer dan top en snel geleverd
- Hans
Snelle levering. Prima