Ik was heel te vreden over de bestelling!snelle levering! Ook nog app contact voor de goede klrur zakjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Sonneveld
- Marie-Jose Gilsing
Heel warm, persoonlijk en verrassend !
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Coby
Geweldige vriendelijke service. Prachtig product. Mijn kleinzoon was er heel erg blij mee.
- Amerins De Boer
Snelle verzending. Het pakketje was heel leuk ingepakt en een lief berichtje erbij, heel tevreden!
- Marie-Josee en Bert Driessen
Ondanks de maand December (feestdagenmaand) snelle en correcte levering. Onze Engel (met schep) was keurig netjes verpakt; verrassend jullie hele lieve boodschap erbij. Onze dank voor alles en we zijn super tevreden en komen vast en zeker nog vaker bij jullie shoppen. Dit alles vertellen we niet alleen tegen jullie, maar ook binnen onze vriendenkring.
- Joyce
Geweldige service en goede kwaliteit. Met liefde verpakt. Een cadeautje