Lotje
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij De Vrolijke Engel, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goede service,
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goede service,
Snelle levering
Maar zelden zo'n persoonlijk en warm pakket ontvangen. Dat alleen al is mooi om daar een bestelling te doen.
Goede en nette levering.
Snelle levering, met persoonlijk kaartje en nog enkele verrassingen.
Zo mooi verpakt Een persoonlijke aanpak ,heel tevreden