Ging goed met online bestellen en ontzettend zorgvuldig , liefdevol ingepakt! Zeker aanrader voor een volgende bestelling!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Myriam
- Fien Minis
Geweldige service, heel snelle levering. Heel persoonlijke benadering. Top!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Dewi Bakker
Goede service, netjes verpakt, snel verzonden en klein kadootje erbij
- Peter Willems
Snelle verzending met extra verrassing
- Miranda
Alles was met zorg, aandacht en liefde ingepakt: een persoonlijk bedankt-voor-je-bestelling, hoe het was ingepakt, de informatiekaartjes over de aankopen, etc etc. En dan heb ik het nog niet eens over de aankopen zelf! Ik heb contact opgenomen met de eigenares om haar dit te laten weten en kreeg een ontzettend lieve mail terug. Fantastisch! Als ik weer iets wil aanschaffen, dan ga ik eerst kijken of de Vrolijke Engel het heeft! Oja, degene voor wie ik dit als cadeau gekocht had had geen woorden voor hoe mooi ze het vond! Even enthousiast als dat ik was...
- Gabriëlle
Hele fijne service, mooi ingepakt. Ik liet het sturen naar de ontvanger en Paula stuurde mij een foto hoe het was ingepakt en het kaartje erbij. Ik kom zeker terug om te winkelen.