Geweldige service 😀 en de ontvangst van de bestelling was echt zo verassend, het was als een cadeautje met alle lieve extra attenties erin. Daar word je zo blij van. Dank hier voor 🙏💐
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicoline Letteboer
- Renee Evers
Zoals altijd keurig verpakt!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Ab Van Wijk
Ja precies goed word veel gevraagd voor meer hahaha
- Annemieke
Al jaren een zeer tevreden klantSnelle levering,goed verpakt.
- An Dirkx Bladel
Meer dan geweldig. Kan niet beter
- J.A.
Goed verpakt, snelle levering. De sleutelhanger ziet er goed uit.