Goede producten. Eerlijke prijzen. Persoonlijk verpakt ❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ed
- Tanja
Mooie producten. Heel klantvriendelijk. Snelle levering. Altijd een leuk cadeautje bij de bestelling. Al jaren klant. Zeer tevreden.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Fien Minis
Geweldige en persoonlijke service. Top!
- Jeanne Van de Vorst
Prachtige kaart!
- Cin
Geweldige service, prachtig ingepakt en snel verstuurd. D
- Miranda van Heesbeen
Snelle, keurig verpakt