Snel verstuurd, goede kwaliteit. Geweldig verpakt en vol positiviteit. Helemaal top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tom
- Moniek
Zeer tevreden. Snelle levering en leuk verpakt.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- renate de koning
Ik ben erg blij met de Vrolijke Engel. De producten zijn goed en de verzorging van de pakketjes zijn meer dan goed. Met zoveel zorg ingepakt en daarbij altijd een mooie verrassing, dank jullie wel!
- Mari
Heel tevreden over snelle bezorging ....jammer dat de product niet naar wens is .. Echter zal vaker bestellen andere producten aangezien heel tevreden ben voor de rest over deze shop.
- Carmen
Snelle en correcte levering . Vriendelijk mensen
- Wim Boere
Pakket was snel bij pakket punt 👍