Prima site, mooie spullen. Fijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alma
- Gisela Duiverman Seip
Snelle levering, stevig verpakt.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- barbara marjanovic
ben heel tevreden
- Adje van Haaren-Ooijen
Klantvriendelijke webwinkel, had 2 aparte dingen besteld op dezelfde dag en had ook 2 x verzendkosten betaald ik kreeg 1 x verzendkosten teruggestort omdat het in 1 x verzonden kon worden dat noem ik super klantvriendelijk !!!!!!!
- angelique
prima winkel snelle service......zeker een aanrader
- Loek van 't Hart
Goed en degelijke artikelen levering helaas iets later vanwege verhuizing maar zeker nog zeer acceptabel