Heel mooi verpakt, snel verstuurd, artikel zoals aangegeven en ook nog als cadeautje een koker wierook, een mini-geluksbrenger in vorm van een engeltje en een kaartje met een witte veer en een mooi tekstje erbij. Deed ons plezier om dit te ontvangen net na het overlijden van een dierbaar iemand. Ik bestel zeker en vast nog bij jullie!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leveugle D.
- P. van Kempen
Ik heb alleen maar goede ervaringen met De Vrolijke Engel. Altijd vriendelijke benadering en een persoonlijke noot bij je bestelling die steeds na een dag al geleverd wordt. De waardering gaat maar tot 5 sterren maar van mij krijgen jullie er 6!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Petra
Leuke webwinkel, redelijk veel keus, betaalbare prijzen, artikelen worden goed verpakt en binnen redelijke termijn verzonden.
- Angelique
Wederom uitstekende service, super snelle reacties en levertijd. Schattige attentie erbij!! Zeker weer voor herhaling vatbaar!
- Ramona
Ik ontving een prachtige oliebrander, de verzendtijd was erg snel en nadat er iets niet klopte met de etherische olie kreeg ik meteen antwoord en werd het meteen opgelost, erg klantvriendelijk en zou zeker adviseren hier iets te bestellen
- Tiny Tuip
Wat een topservice!! Snel geregeld en zeer mooi ingepakt. Je wordt er gewoon blij van.