door jullie opmerkzaamheid werd het bij me thuis bezorgd . , wat we zeer waardeerde bedankt vooor de service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johan van Doorn
- marijke krommenhoek
Binnen 1 werkdag was het artikel binnen. met veel zorg verpakt. Het totaalplaatje was erg verzorgd en netjes.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Corine
Hele goeie ervaring, ik kom ook zeker bij jullie terug en ik hoop ook een keer in jullie winkel te kunnen kijken. Ik kom af en toe in Hoorn maar als ik er dan ben kom ik zeker kijken.
- Mia
Gisteren kwam mijn pakje aan, mooi stevig verpakt....wat een mooie kaarten en lampje met engeltjes vond ik erin. Ik ben er erg blij mee....bedankt ook voor het hele snelle sturen en ook voor het lieve kaartje met het witte veertje, dat krijgt een plekje op het prikbord op mijn hobbykamertje. Heel graag tot een volgende keer. Mia
- Sander Ruissen
Zeer vriendelijk, zorgvuldig en attent. Voor mijn verjaardag een leuke attentie met een persoonlijke wens op een handgeschreven kaartje. Ik was helemaal verbaasd!
- Natasja de Vogelaar
Snelle reactie bij een vraag. Pakket heel netjes en zorgvuldig verpakt. Leuke extra attentie en klantenservice is erg netjes en snel. Te veel aan betaalde portokosten wordt snel weer terug gestort. Hier zal ik zeker vaker gaan bestellen