Wat en mooie spulletjes, en zo mooi verpakt voor een cadeau. Binnen één á twee dagen geleverd zo niet dan persoonlijk een berichtje . Echt top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja Deen-Disveld
- Liliane
Positieve ervaring. Correcte en zeer snelle verzending.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Marlou
Bestelling snel in huis, mooi papier erom heen, ze denken met je mee en de bestellling was goed verpakt. Ik ga hier zeker nog eens bestellen :-)
- isabel visser
Een dag geleden plaatste ik de bestelling en ik heb het nu al binnen. Super de heilige christoffel x2! Zelf de kosten voor pakketpost kreeg ik terug, omdat het pakje door de brievenbus paste, top!
- Cremers
Gisterenmiddag heb ik mijn bestelling geplaatst en vandaag lag het al in de brievenbus. Het was met zorg verpakt met een leuk kaartje erbij. Mijn verwachtingen zijn overtroffen! En zelfs de teveel betaalde verzendkosten (omdat het via brievenbuspost kon) zijn al weer terug geboekt! Uitstekend! Ik zal hier zeker weer bestellen.
- Marial
Op een avond een bestelling gedaan, last-minute idee voor mijn eigen verjaardag. 2 Dagen later pakketje ontvangen, precies op tijd met een presentje er bij :) Leuke korte mailwisseling. Ik ben nog steeds super blij met de Vrolijke Engel en zal zeker nog meer bij jullie bestellen.