Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
EFORYOU heeft 1987 5 ster reviews 1987
EFORYOU heeft 963 4 ster reviews 963
EFORYOU heeft 156 3 ster reviews 156
EFORYOU heeft 85 2 ster reviews 85
EFORYOU heeft 310 1 ster reviews 310
EFORYOU heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. S. van Deventer

    Zeer goede ervaring! En perfecte service van Frank!

  2. Anoniem

    Goede service, snelle levering, producten zijn goed voor een betaalbare prijs. Mocht er een probleempje zijn lossen ze dat snel op. Bestel zeker weer.

  3. Hoe zou je EFORYOU beoordelen?

  4. Deb

    Een aantal maanden een paar IPhone kabels aangeschaft. Na de eerste week werd de iPhone al niet meer opgeladen, terwijl dit met andere kabels wel lukte. Na een paar maanden deed de rest het ook niet meer. De kabels na overleg geretourneerd, met als antwoord dat wij als klant niet goed met de kabels zijn omgegaan. Helaas werd er niet klantvriendelijk omgegaan met de situatie. Jammer ! Bij deze webshop zal ik mijn producten niet meer kopen.

  5. Jutta

    Prima adapter gekocht voor schappelijke prijs. Werd van alles meteen op de hoogte gehouden en zeer snelle levering!

  6. Stefan Hogewoning

    Hele goede service mijn oplaadkabeltje was stuk kreeg gelijk een nieuwe top service

  7. Jacco

    In een bestelling van 3 producten met in totaal 4 onderdelen, zijn er 3 kapot. Als reactie krijg ik te horen dat het jammer is dat ik gelijk mijn geld terugwil en dat verzendkosten in ieder geval wel gaan worden gerekend op mijn kosten. Bij later bericht wordt dat verder toegelicht en verteld dat bij een terechte retour mijn geldt terug wordt gegeven, echter heb ik mijn vertrouwen verloren en gekozen er niet meer mee bezig te gaan. Mede verantwoordelijk voor die keuze is dat de verkoper beter communiceert met de beoordelingssite dan met mij als klant, en via de beoordelaars informatie bovenkomt. En ik niet kostbare vakantietijd wil verspillen aan (mis)communiceren met een webwinkel(dat moet simpel en oplossinggericht gaan in mijn ogen) De producten zijn in mijn geval slecht, de klantenservice reageert bot en het voelt alsof ze niet graag service verlenen. Vandaar de tip om verder te zoeken, en niet hier een aankoop te doen. Maar de beslissing is uiteraard aan u.