Onbetrouwbaar bedrijf dat gebruikte (defecte) spullen opstuurt. Had een LCD besteld voor een Iphone 4s. Deze zat onder de vingervlekken en ook het beschermende folie was niet aanwezig. Na montage blijkt digitizer niet goed te werken. Heb gevraagd om nieuw scherm. Dit scherm willen ze niet opsturen alvorens ik het oude heb opgestuurd vergezeld door garantieformulier. Levertijd was in mijn geval meer dan 5 dagen. Erg klantonvriendelijk. Wordt opdringerig genoemd in de mail (eigenaar Frank). Heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Norbert Snijders
- Tijmen Godfroid
Niets bezorgd na twee maanden, geen reactie en geen geld terug.
Hoe zou je EFORYOU beoordelen?
- Jaap Delhez
Goede webshop, snelle levering. Goede communicatie Zeker een aanrader
- Toom
Zeer goede service. Goede communicatie, ook na de bestelling te hebben betaald. Ik heb al meerdere malen bestellingen geplaatst. Altijd een tevreden klant geweest en gebleven. Wat mij betreft een aanrader.
- Phi
Zeer onprofessioneel hoe u de fout constant bij de klant wordt gelegd. In de voorwaarden staat dat het binnen 30 dagen geleverd zou moeten zijn, en anders zou ik er bericht over moeten krijgen over substitutie of schadevergoeding. Dit is niet gebeurd, en ik moest er zelf achteraan gaan. Vervolgens wordt dit mij ook verweten. Ik heb mijn bestelling geplaatst op 27 januari 2015 en ze hebben het product nog steeds niet binnen (vandaag is het 11 maart). Het is niet eens een grote bestelling, maar ik wacht al bijna anderhalve maand op 2 autostekkertjes. In EFORYOU's eigen algemene voorwaarden staat dat ik het recht heb om zonder kosten mijn overeenkomst te ontbinden, en dus heb ik dit een paar dagen geleden gedaan in mijn hoofd denkend, recht te hebben op mijn volledige bedrag terug (op het product dat ik niet heb ontvangen). Ik wilde simpelweg mijn geld terug, niet meer of minder. Vervolgens worden de bezorgkosten van het refund-bedrag afgehaald, doordat door het annuleren het bedrag onder de 15 EUR is. Het gaat mij overigens niet om die 1,95 EUR, maar dit is een principekwestie. Zoals ik al eerder heb aangeven vindt ik het onacceptabel hoe u de fout op uw klanten afschuift is (zoals ik in meerdere reviews hier heb gelezen). Als er werd aangegeven dat het product niet op voorraad was, was de hele bestelling überhaupt nooit geplaatst. Erg jammer
- Bart
Goedkoop onderdelen voor je telefoon te maken