Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Car Interface heeft 174 5 ster reviews 174
Car Interface heeft 17 4 ster reviews 17
Car Interface heeft 2 3 ster reviews 2
Car Interface heeft 1 2 ster reviews 1
Car Interface heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Luuk

    Enkele maanden geleden een yatour usb interface gekocht. Helaas nu al kapot. Tot op heden geen enkele reactie gehad op mailtjes. Ook wordt de telefoon keer op keer niet opgenomen. Zo zie je maar dat een webwinkel met een, over het algemeen, zeer goede beoordeling toch slecht uit de bus kan komen. Juist op een moment dat goed service en prettig contact op prijs gesteld zou worden!

    Reageer
  2. R. Bolland

    Heb maandagmiddag (bijna sluitingstijd) een Yatour USB, SD, AUX ingang, MP3 interface / audio adapter voor Citroën autoradio's (YTM06-RD4) besteld. En 2 setjes demontage sleutels. Na telefonisch contact te hebben gehad zodat dat ik in ieder geval de juiste interface en sleutels bestel. Vakkundig geholpen en dinsdag keurig netjes alles in huis. TOP!!!

  3. Hoe zou je Car Interface beoordelen?

  4. Marc

    Aux-kabeltje voor Renault Megane besteld. Levering na 2 dagen. Prima.

  5. Ramon

    Aux kabeltje voor een Mazda 5 (2005) besteld en had deze de volgende dag netjes in huis. Inbouwen was makkelijker dan gedacht en een prima geluid. Helemaal top!!!

  6. G.Oldenburger

    Heb een JVC KD-NX5000 met cd wisselaar aansluiting heb bij carinterface de YATOUR set met bluetooth module aangeschaft. Goede afwikkeling van de bestelling. Na monteren werkte de BTM het niet na telefonisch contact kon ik deze weer retour sturen. Na demontage even geprobeerd en bleek dat hij het wel deed alleen de YTM-06 weigerde hier weer even contact over gezocht waar mij werd aangeraden om even de accuklem los te halen. Hierna werkte alles weer naar behoren. Ik kan alleen maar zeggen top service en ze weten waar ze het over hebben. Zou er zo weer iets bestellen.

  7. Arnold

    Erg tevreden. Erg klant- en oplossingsgericht. Snel in reageren, snel in verzenden, weet waarover hij het heeft en brengt dit erg vriendelijk.