Vandaag een tweede hands Canon ef-400mm-f5.6 gekocht.Ik wilde hem zelf uitproberen dus ben naar de winkel gereden.Een super lens gekocht ,ben er zeer tevreden mee. Nog bedankt voor de koffie en de goede klantvriendelijkheid.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter
- martijn
Via Marktplaats bij deze winkel uitgekomen om een gebruikte 70-200 voor mijn Nikon te kopen. De lens is in zeer nette staat en goed werkend. Ik ben goed geholpen door het vriendelijke personeel. Netjes 3 maanden garantie meegekregen en nog wat met de prijs kunnen doen.
Hoe zou je CameraOccasion.com beoordelen?
- N. van de Kraats
Via de webshop heb ik een tweedehands tamron 18- 200 lens gekocht. Via de mail heb ik contact gehad over de specificaties en de vorm van verzenden. De medewerker was erg klantvriendelijk, gericht op mijn hulpvraag en was snel met het beantwoorden van mijn mails. Een zeer goede ervaring en een zeer goed objectief. Voor herhaling vatbaar.
- g van arkel
onze ervaring is prima goed en vriendelijk geholpen lekker kopje koffie gehad ze had echt alle tijd voor ons we komen hier zeker nog eens terug als we wat nodig hebben voor de fotografie
- Hans
Eigenlijk alles wat ik van een goede webshop verwacht. Gemakkelijke betaling, Levering volgens afspraak en op de afgesproken datum. Veel meer verwacht ik eigenlijk ook niet van een webshop. Service achteraf (nog) niet nodig gehad dus daar kan ik geen echt oordeel over geven maar gezien de afhandeling van de bestelling denk ik dat dat ook wel goed zit. Ik zou Camera en Occasion ook aan mijn kennissen aanbevelen.
- Laurens Hoogmans
Ik heb een Nikon D3100 body en 18-105mm lens gekocht en een cameratas. Er werd een set voor mij samengesteld voor een mooie prijs, die de volgende dag keurig werd bezorgd. De spullen zagen er prima uit, zoals afgesproken, maar alleen een draagriem ontbrak. Dus een email gestuurd en kreeg ik meteen als antwoord dat die er bij deze occasion niet bij zat maar ze een nieuwe originele Nikon draagriem zouden nasturen. Kijk, dát noem ik nog eens service! Bedankt Camera en Occasion. Ik beveel jullie van harte aan!