Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
CameraOccasion.com heeft 2938 5 ster reviews 2938
CameraOccasion.com heeft 408 4 ster reviews 408
CameraOccasion.com heeft 28 3 ster reviews 28
CameraOccasion.com heeft 8 2 ster reviews 8
CameraOccasion.com heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Maarten

    In de winkel afgehaald. Rustig op mn gemak de lens mogen testen. Goede service. Hier kom ik graag nog eens terug. Bedankt!

  2. Manu Schotte

    Een nikon 24-70 f2,8 Nano FX ontvangen in België in één dag tijd. Perfecte lens, ik had bankkaart problemen, snel en vriendelijk opgelost. Betrouwbare eerlijke webwinkel! Bedankt

  3. Hoe zou je CameraOccasion.com beoordelen?

  4. Erwin1

    Een 17-55 2.8 USM Lens besteld bij Camera & Occasion. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon. Duidelijke en goede website! Pakketje erg netjes en goed ingepakt! Een hele hoop andere webshops zouden hier een voorbeeld aan mogen nemen!

  5. Ad

    Tegen een goed tarief een Nikon D700 body aangeschaft. Uitermate klantvriendelijke onder het genot van een kopje koffie krijg je de tijd om je potientiele aanschaf uit te proberen. Als er staat zo goed als nieuw, dan is dit de waardheid. Body vertoont na genoeg geen gebruikssporen. Voor een andere aanschaf kijk ik eerst weer eens op deze website.

  6. Alex

    Begin dit jaar mijn D80 ingeruild voor een D600 met een 28-300mm lens. Super veel plezier van en doet precies wat ik nodig heb. Ben tot dit toestel gekomen door het neutrale en vooral objectieve advies van de mensen. Wilde eventueel een overstap maken naar Canon, maar de vraag waarom ik dat zou doen, was voor mij duidelijk dat het advies om het niet te doen uit zijn hart kwam. Gisteren de lens ingeruild voor een 70-200 mm lens. Meerdere keren de site in de gaten gehouden nu stond er een top lens die ik moest hebben. Gebeld en gevraagd hem te reserveren, dat wilde men wel doen. Helemaal top, ik ga hier veel plezier mee beleven.

  7. Jayson

    Ik was op zoek naar een mooie canon 5d mark ii en een wide angel lens. Via marktplaats terecht gekomen bij Camera en Occasion. Van blijdschap ben ik vanuit Rotterdam naar hun gereden en op geen enkele moment spijt van gehad. Professionele mensen die het vak verstaan en erg vriendelijk. Ik mocht de camera en de lenzen vrij uit proberen dat was absoluut geen probleem. Ze namen echt de tijd voor me. Uiteindelijk met mijn camera en lenzen naar buiten gelopen met een brede lach op mijn gezicht. Ja inderdaad ondanks de kosten. Supeeer!!!!!!!