De bestelling die ik gedaan had, duurde vrij lang voordat deze uiteindelijk geleverd werd. Toen ik ernaar vroeg kwam er direct een antwoord. Dat het al geleverd had moeten zijn, echter dat was pas de volgende dag. Wat bleek de bestelling is niet compleet. Ik heb gebeld, gemaild en het klachtenformulier ingevuld. Op alles geen reactie!! Alles is nu geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Freddy
- Jelle Jan Burggraaff
De helft van de zending was verkeerd. Een mail gestuurd maar na ca. 1 week nog niets gehoord…. Hoe loopt dit af?
Hoe zou je Watersportvoordeel beoordelen?
- Rik Hoes
Goede ondernemer belt zelf wat de status is en overleg hoe en wat. Super goed.
- Jeroen
Helaas kwam het pakket veel te laat aan, ondanks uitdrukkelijk gevraagd te hebben om het op tijd te bezorgen.
- Daan
Goed bereikbaar en meewerkend.
- René van Trigt
goede service