Bestellen gaat prima en de verzending ging ook snel genoeg. Al met al tevreden. Een kleine kanttekening: tijdens de bestelling is er ruimte voor ‘opmerkingen of vragen’. Zou fijn zijn als daarop ook gereageerd wordt. Gelukkig is alles goed gegaan en komen de geuren overeen met wat ik wilde.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicky Daved
- Natasja Koop
Snelle levering, Geurtje is prima!
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- Delphine Leman
Ik plaatste mijn bestelling voor een kerstcadeautje al op 11 december. Vandaag is het 27 december en heb ik nog niets ontvangen.
- Annamarie Dootjes
2 geurtjes ontvangen behalve de bestelde testers. Deze worden nagestuurd dus voorlopig 4 sterren.
- Geert Geenacker
Heel tevreden !!!
- Tineke Tjeerdsma
heel plezierig afwerking en produkten op tijd binnen