Snelle levering ... keurig ingepakt.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerla Niemeijer
- P.F.J. Schuijling
Ik heb namelijk 3x fles 50ml besteld en betaald. 30 november 1x 50ml en 1x 30ml ontvangen. Dus waar blijft de rest van mijn bestelling Mvg Paola Schuijling
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- Saskia de Waal
Prima snelle bezorging, goed verpakt en duidelijke site
- Tycho Menning
Heb voor 50 euro samples etc besteld al 2 weken terug Was voor een verjaardag. Nog steeds niet binnen en krijg geen contact met de klantenservice, jezus wat slecht
- Chantal Clemens
Ik heb nog altijd de bestelling niet ontvangen.
- Lenze Lem
Duidelijk snel en goed product.