T Horen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij FM Webshop, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goed verpakt
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goed verpakt
Super
Ben vaste klant en heb alleen maar perfecte ervaring
Goede avond. Ik gebruik al jaren de FM parfum 173 Deze heb ik opnieuw besteld maar bleek dat de ''Classic'' niet meer leverbaar is. Mij werd verteld dat alleen de verpakking in n nieuw jasje gestoken is. Maar mijn oordeel is dat ie heel anders ruikt. Ik heb enkele mensen bij mij uit de buurt gesproken die deze parfums zelf verkopen en zij zeggen ook dat deze anders ruikt … dat er teveel alcohol in zit. Ik vind het erg jammer want het is de laatste keer dat ik de parfum bij jullie besteld heb. M.v.Groet Erna Hollebekkers
De helft van de bestelling gekregen. E-mail gestuurd word niet op gereageerd en telefoon word niet op genomen..
Heel tevreden, binnen een paar dagen had ik mijn bestelling binnen