Duurde even voordat bestelling binnen was
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jelmer Raaijmakers
- Mohamed Ouarghi
K heb Mn bestelling nog steeds niet binnen. Ik heb m gezet bij jumbo om de hoek om op te halen . toen ik daar was bleek de bestelling opgehaaldmoest worden in nieuwe es 67 in sleeuwijk. Snap t niet
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- Judith Monsma
Ik vind de parfum erg snel weer vervlogen en heb dan nog de intense.. De geur komt ook totaal niet overeen.. jammer de andere geur die ik alijd heb is wel prima! Overigens wel prima service!
- B. Murray
Ben tevreden met mijn bestelling. Ik raad deze webwinkel aan.
- Linda Sahin-Pruijn
Ik heb voor de eerste keer wat samples besteld op 22 juni. Ik hoopte deze snel te ontvangen zodat ik in de maand juni nog de grotere flessen kon bestellen tegen de aanbiedingsprijs. Helaas ontving ik de samples pas op 3 juli dus was de actieperiode weer voorbij. Erg slechte ervaring dus, ik weet niet of ik nog ga bestellen bij deze webshop.
- Janine Koomans
Heb al eerder bestellingen gedaan en toen was ik wel tevreden. Echter, bij mijn laatste bestelling werd 1 product niet geleverd, terwijl ik deze wel heb betaald. Heb ook geen bericht gekregen dat de parfum niet meer leverbaar was. Ook vind ik de levertijd van de producten vrij lang.