Een goede webshop ging eerst wat fout had besteld.kwam.niet op tijd binnen dus stond met kerst met lege handen maar na de feestdagen netjes naar dat ik contact heb gehad geld terug gekregen en een presentje gehad dus netjes hun fout opgelost dus verder zeer tevreden kan gebeuren.door.de kerst drukte ik.ga zeker weer bestellen.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert Moes
- Bart Manders
duidelijke website
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- Linda Baas
Binnen een week had ik m'n bestelling in huis
- Jeroen van der Laan
Het luchtje is goed voor een mooie prijs. Alleen wel een paar dagen wachten.
- Annelies van der Horst
Geen bestelling ontvangen en men weet niet waar pakket is.
- Petra Oude Nijhuis
Snelle levering, maar vind de geur bij verre niet in de buurt komen van de echte geur!