Besteld en betaald, maar 2 flesjes van de 5 geleverd, staat ook zo op de pakbon, op mijn bestelling staat nu afgerond. Niemand die reageert of die je kan bereiken! Dus tot nu toe deze keer maar 1 ster. Ondertussen contact gehad en restend geld is terug gestort!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Clif
- Anke Latchmansing
Heerlijke geur, blijft lang ruiken
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- W. van der Velde
Lekkere geur en snelle levering
- Nez
Slechte parfumwebwinkel. Ik heb mijn bestelling op 31 oktober geplaatst. Tot nu toe heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb ze al drie keer via WhatsApp, één keer via e-mail en één keer via het contactformulier benaderd, maar nog geen reactie gekregen. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.
- Virginie De haes
heb mijn bestelling niet volledig (slechts 2 van de drie facons), ontvangen!!
- Brigitte
Ik gebruik al jaren fm parfums. Altijd tevreden. Goede parfum, niet duur, snel geleverd. Aanrader!!