Ik heb een goede ervaring met jouw parfums, het bestellen van de parfum verliep allemaal goed, geen lange levertijd en wat ik ook erg prettig vind is dat je achteraf kunt betalen, alles is positief ga zo door.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica Litjes
- Anja
1e keer dat ik bij jouwparfums heb besteld. Zeker voor herhaling vatbaar ! Had via de mail vraag gesteld werd snel beantwoord en ook de levering ging snel en foutloos ; keurig !
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- N.Peters
zeer goed luchtje, heb de FM 142 versie besteld, niet van echt te onderscheiden, heb namelijk de Addict van Dior ook gehad en zo kon ik de beide versies goed vergelijken. De FM 142 vind ik zelfs nog beter, het luchtje blijft nog langer ruiken!
- Cathy Kolbrink
Super! Parfum nr 32 is geweldig en blijft lang hangen. Ik vindt het een topgeur! Apart, kruidig en niet alledaags. Kortom: Superkeuze, ga zeker vaker bestellen
- alida
zeer goede parfum de 21
- Wilma Krol
De levering duurde lang, na een mailtje van mijn kant kreeg ik binnen een uur een reactie, er werd mij beloofd dat meteen uitgezocht zou worden waarom ik mijn parfum nog niet binnen had. Nog dezelfde dag opnieuw een mail van jouw parfums. De fout lag bij hen, excuses en de belofte dat de parfum zsm zou worden verstuurd. Twee dagen later had ik inderdaad mijn bestelling in huis, als extra kreeg ik een heerlijke tube douchegel van mijn favoriete geur. Super geregeld dus!