10 dagen terug 2 luchtjes besteld. Waarvan 1 een cadeau is. Na mijn betaling is het luchtje wat toevallig het cadeautje was niet meer beschikbaar. Ontzettend balen natuurlijk, want nu kwam ik met lege handen aan. Afgesproken dat ik op de hoogte zou worden gebracht door de verkoper. Nu zijn we 10 dagen verder en heb nog niets gehoord over de status van het luchtje. Contact opgenomen via Whatsapp, wordt wel gelezen maar niet gereageerd.. Erg jammer! Kortom, mijn geld is allang over gemaakt, en ik heb geen idee wanneer ik het luchtje kan ontvangen. Eerste keer en laatste keer dat ik hier bestel!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2026, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- een teleurgestelde klant
- Ton
Prima product, netjes verpakt en snelle levering. Prijs kwaliteit Super. Een absolute aanrader.
Hoe zou je FM Webshop beoordelen?
- petra wusten
Prima
- Mie
Top
- Marion
Kwam toevallig op de site, heb een aantal proefjes besteld om te proberen. Comminucatie en verloop van de bestelling is prima. Kwaliteit nog niet alles geprobeerd, eerste indruk is goed.
- Jenny van Loenen
Goede producten en veel keus en ook prima kwaliteit