Zijn klantvriendelijk! Bestelling op de afgesproken tijd geleverd! Ben zeer tevreden!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jossie Pattiata
- Corien Govaarts
Snelle levering, leuke en goede communicatie over de levering. Kastje was heel goed ingepakt. Ben ook erg blij met het mooie kastje.
Hoe zou je Rootsmann beoordelen?
- Zwaantje de Nooij Kieft
Het was even wachten, maar dan heb je ook wat. Enorm blij mee. En de uitstekende service en contact. Chapeau. Jullie naam is al doorgegeven.
- Esther Hollebeek
Goede service, werd goed op de hoogte gehouden van levering, persoonlijke aandacht
- Hen Teun
Laat ik voorop stellen dat de levering van mijn kast snel en goed gebeurd is. Geen klachten daarover. Echter stuurde Rootsmann mij 2 bestellingen, waarvan de ander waarschijnlijk voor een andere klant. Dit was een grote bestelling waardoor ik veel gedoe terecht kwam met het koeriersbedrijf dat Rootsmann had ingehuurd. Onvriendelijke mails, telefoontjes die niet werden beantwoord, chauffeur die voor niks kwam etc. Kortom hoop gedoe dat Rootsmann had kunnen voorkomen door hun bestellingen goed op orde te hebben. Dat hadden ze dus niet, mogelijk ook met vervelende gevolgen voor de klant die deze goederen wel had besteld.
- Els
Krukje gekocht , iets brocante, wit met hout structuur erdoor hij is onwijs mooi