Ik vind de site erg mooi en duidelijk. Mooie producten. Levertijd duurde wel wat langer maar dat vonden we geen probleem. Erg blij met de gekochte lockerkast. Deze is netjes verpakt geleverd na een wat moeilijk contact met de klantenservice voor een bezorgafspraak. Ik zou zeker in deze webwinkel opnieuw een bestelling doen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carin
- Wim Tummers
Duidelijk aanbod en communicatie was prima, ondanks dat ze toch aan moesten geven dat levertijden wat langer waren. Eerlijkheid en duidelijkheid loont.
Hoe zou je Rootsmann beoordelen?
- Rob Janssen
Mooie meubels en snelle en vriendelijke levering
- Arno
Geweldig mooi product, goede service
- Manja Dobbe
Alles keurig volgens afspraak en een prachtige locker!
- Bas
Leuke meubelen, snelle reactie en goed overleg m.b.t. Levering