Rond black friday hadden ze leuke aanbieding bulky en locker 4 kast. Als je nog moet kopen dat is app contact vlot en netjes. Foto laten zien groene kastje kennis en volgens hun was het de locker 4(zonder deukjes overigs) Besteld in het zwart. Bovenop zijkant veel deukjes en aan de zijkant beschadiging. Dus heb ik foto's gestuurd en er gaan weken overheen. Dan denk ik eindelijk gaan ze iets ondernemen vroegen klantnummer en dan hoor je gewoon weer weken niets. Daarvoor was een keer voorgesteld cadeaubon,en heb duidelijk gezegd ik heb niets meer nodig,dus ik hen niets aan een cadeaubon. Van de week weer bericht gestuurd na weer weken niet te hebben gehoord,door omstandigheden was het blijven liggen,ik ben al vanaf 17 dec aan het appen is nu 6 febr. Laatste app bericht wordt er gezegd omdat er black friday korting was kunnen ze verder geen korting geven?? En weer u kunt een cadeaubon krijgen van 25 euro,dat heb ik weken geleden al gezegd ik heb niets nodig dus wat heb ik aan een bon? Ik wil gewoon een ander net kastje en anders gewoon korting maar geen bon. Dus omdat het een actie is dan mag er wat aan mankeren? Zei al dus al je een bmw koopt leuke aanbieding en hij komt gekrast en gedeukt binnen dan denk je ach hij was in de aanbieding dan kan het? En dan ga je er niet achteraan? dit stuurde ik verleden week donderdag en je hoort weer niets en vrijdag weer een vraagteken oftewel wat gaan we nu ondernemen. Een je raad het al NIETS. Heel erg jammer had liever een goede review gezet,maar zoals het opgepakt wordt en je bijna 2 maanden aan het heen en weer appen bent. Wordt ik niet vrolijk van.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natasja
- Maria
Echt weer zo blij mee. Super service en prachtige meubels 🌸🌺
Hoe zou je Rootsmann beoordelen?
- Kevin Van Kessel
Nette mensen, mooie producten en een snelle levering!
- Helga Van Donk
Zo’n snelle levering. Vrijdag besteld en zaterdag al binnen!!
- Donna
Hele mooie meubels en hele klantvriendelijke mensen!
- Ellen Pauwels
heel snelle afhandeling, onze kast staat mooi te pronken in ons huis!