Ben heel erg tevreden. Duidelijke site en snelle levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Geesje Strijks
- Perta Schalley
Jammer dat men kadootje was vergeten in te pakken in kadopapier (wel aangegeven bij bestelling )
Hoe zou je Juwelier Arie de Koning in Joure beoordelen?
- Sofie Jin
Goeie servies ,en snel
- alida miltenburg
leuk ingepakt snel gelevert
- G.J.H. Boonstra-Baarslag
Eerst telefonisch bij de winkel geïnformeerd. Daarna bestelling via internet gedaan. De levering duurde iets langer dan gebruikelijk omdat de graveur vakantie had, info hierover goed. Via mail goed op de hoogte gebracht van de verzending door de firma en later post nl. Product in prima staat en mooie uitvoering binnen gekregen. Service ook nog drie balpennen erbij.
- Gezina Eefting
Ik heb besteld en al binnen een paar dagen thuis helemaal top dus