Mooi product en goede Service! Alles volgens afspraak. Wij zijn dik Tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rita Starreveld
- Myriam Verkerke
Sneller en leuker ingepakt dan bij Arie de Koning bestaat niet
Hoe zou je Juwelier Arie de Koning in Joure beoordelen?
- D.W. Wolterbeek
Prima snelle levering van het bestelde horloge. Helaas was de band niet goed op de doorgegeven diameter afgesteld en moest deze opnieuw door een juwelier in de buurt worden vermaakt. Na contact met de verkoper bood deze echter aan de kosten hiervoor te vergoeden. Zeer correct! Dat is goede service.
- M.W van Marion van Genderen
Jammer dat ik bij elkaar voor €10,- verzendkosten moest betalen. Verder was de zending netjes verzorgd.
- anoniem
goed en leuk verpakt, op tijd geleverd.
- Marleen Declerck
Supersnel geleverd! Zeker te herdoen!