Heel netjes! Had snel een Eclips Bril gekocht en hadden via Twitter contact. Top!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Didi
- Sander
Prima!
Hoe zou je Juwelier Arie de Koning in Joure beoordelen?
- Bart
Oorbel ging vrij snel stuk, dankzij de goede service van "Arie de Koning" hebben we een nieuw set gekregen, bedankt!!
- Josje
Perfect!
- E. Rozells
Top winkel en snelle service!
- Jeroen
Helemaal niets op aan te merken! "Nazorg & garantie" heb ik geen ervaring mee, dus kan ik niet beoordelen. Eén puntje misschien: in het mailtje met de verzendcode stond een link naar Post.nl die niet werkt :)