Ik heb voor het eerst besteld bij hobby-online.nl en het is mij prima bevallen. De bestelling was niet compleet, maar er was een bericht bij dat het zo snel mogelijk nageleverd zou worden. Dat is ook snel gebeurd. Op vragen krijg je ook snel een antwoord. Zal in de toekomst zeker meer gaan bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gonny
- Claire
Een fijne goed gesorteerde webwinkel met snelle verzending. Heel fijn hier de Annell Miami wol gevonden te hebben. Enig minpuntje is de cadeaubon, deze zou wat aantrekkelijker gemaakt kunnen worden. Mijn dochter had er 1 voor mij besteld maar kreeg een email met code. Na navraag werd er toch een bon gestuurd. Mooier zou zijn cadeaubon leuk verpakt met kaartje, is aantrekkelijker om te geven en te krijgen. Verder geen op of aanmerkingen.
Hoe zou je hobbyshop-online.nl beoordelen?
- Cecile Teheux
Ik kom al jaren in de winkel. Altijd vriendelijk, altijd een praatje. Webwinkel is ideaal, goed verzorgt en versturen direct. Kortom: Zeer tevreden!
- Angela Raps
Ik ben vaste klant ,kom regelmatig in de winkel om bestelling op te halen, Wordt een mail gestuurd , en dan haal ik de bestelling op. Goede service, afhandeling van bestelling is goed.Ook prima te bestellen oudere artikelen, Verder prima uitleg hoe je wat kan gebruiken van materialen , ideeen wat je ermee kan, Wordt ook vriendelijk geholpen. Kortom fijne winkel , en webwinkel ,
- Patricia
SUPER!!!!! Ik ben al lang klant en wordt altijd vriendelijk begroet door Berwil en Paul. De webwinkel is zeer goed, overzichtelijk en voor de afhandeling van de order goed te doorlopen. Nadat de order is geplaatst, is er een goede nazorg altijd een bericht van plaatsing en zodra de bestelling binnen is een e-mail.
- Yvette
Ik heb telefonisch contact en mail contact gehad. Je word fijn te woord gestaan en mijn bestelling is keurig afgehandeld en werd snel verzonden. Ik ben helemaal tevreden om de service.