Ik ben al lange tijd vaste klant in de winkel en vind het bestellen via de webwinkel super gemakkelijk, overzichtelijk en zo ook het betalen. Ik krijg meteen bericht als de bestelde artikelen klaarliggen om opgehaald te worden. Ook nabestellingen worden goed afgehandeld. Ik word altijd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Berwil en Paul. Ik ben super tevreden over de geweldige service die zij leveren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique van Maris
- N. Wullems
Ik heb op 06/07/2014 een bestelling gedaan bij deze webshop. De levering is enkele dagen later aangekomen, ook zat er bij de levering een track en trace code wat zeer handig is. Mijn pakketje was bij aankomst zeer goed verpakt, ook was er met zorg opvulmateriaal bijgestoken zodat het niet alle kanten uit zou vliegen. Alle hoeveelheden klopten ook perfect, ik had een heel stel kleine dingetjes besteld waar je misschien sneller een mistelling bij zou hebben, maar ook dat was helemaal correct gedaan. Ook de vermelding dat het enkel op mijn huisnummer mocht bezorgd worden stond er duidelijk op. De klantenservice van deze webshop is werkelijk supersnel en vriendelijk. Op elke gestelde vraag kreeg ik zeer snel (enige tijd later op dezelfde dag nog, soms zelfs na een half uurtje al) een antwoord. Ik zal deze webshop ook bij mijn andere creatieve vrienden vermelden en zelf zal ik hier in de toekomst ook nog bestellingen plaatsen. Voor mij is deze bestelling prima verlopen.
Hoe zou je hobbyshop-online.nl beoordelen?