Had een logo besteld met 3klipsen en had er 4 nodig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simons
- Robert
Bestelling gedaan en in goede orde ontvangen. Daarbij ook goed telefonisch advies gekregen over startproblemen.
Hoe zou je De Klassieke Vespa Fabriek beoordelen?
- francis verzelen
snel en juist zonder poespas
- Stefan Renders
Bestelde items waren niet in voorraad, maar het werd perfect opgevolgd en ik kreeg een tweetal weken later de bestelde stukken geleverd. Via het mailverkeer voel je dat dit mensen zijn die voor hun vak leven.
- Edwin Geerts
bedankt voor de snelle levering en graag tot de volgende keer!
- Peet
Prima service en snelle levering.